OddZen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hei, alle sammen! Jeg jobber hver tredje helg som assistent gjennom kommunen for en pleietrengende. Da er det slik at jeg jobber fra Fredag kl 16, til Lørdag klokken 10. Fra Lørdag klokken 18 til Søndag klokken 10. Fra Søndag klokken 18 til Mandag klokken 9. Dette er avtalt mellom oss og sjefen. Så er det jo nå nyttårshelg, og jeg jobber. Hun jeg deler denne helga med er blitt sykemeldt og jeg skal jobbe litt for henne. På grunn av at hun er syk blir helgen min slik: Fredag klokken 16 til Lørdag klokken 10, så skal jeg på jobb igjen klokken 14 Lørdag, og jobber da til klokken 10 Søndag. Skal da samme Søndag på jobb igjen klokken 15 og være på jobb til klokken 09 Mandag morgen. Har hviletid fra kl 01-06. Hvordan er det da med overtid? Når skal jeg få ovetid denne helgen? Er det for de timene utenom vanlig turnus? Tusen takk alle sammen! Endret 30. desember 2011 av OddZen Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Lureste du gjør er å kontakte fagforbundet ditt. De vil gi deg et konkret svar da dette kommer helt ann på hvilken tariff du er underlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå