norgi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg skal kanskje har ny Stasjonær, jeg vil vite hvor mye ytelse jeg kan for med 9 store lapper, men jeg skal har skjerm og 2TB harddisk i tillegg Når det gjelde sjølve pc skal er det samme for meg om det er nvidia, amd eller intel deler bare jeg for mest bang for buck. Bruken er gaming og videoredigering med Sony Vegas. -Skjerm: kan holde meg til vanlig 16:9 skjerm vis det hjelpe på å gir mer ytelse i PCen innen budsjettet. skal da helst være 24", har tenkt på 27" men 24" er egentlig stor nok. Kan kjøpe mer ekstreme skjerm oppsett når jeg er ferdig med utdanning og har fast lønn ^^ -Jeg veit at det er dårlig timing men jeg må dessverre også har en ny harddisker, tenkte da på en 2TB. -SSD har jeg en til overs. -Kabinett treng jeg også, skal helst være litt større en mitt gamle HAF-922 og kan også se litt mer strøken ut, men sidevindu hadde vært fint. -CPU kjøler treng jeg også, har ikke tenkt å overklokke, men greit vis den er litt stille. Endret 30. desember 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå