sondre19 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg får ikke delt videoer og musikk fra itunes over til Apple tv. Jeg får heller ikke brukt samsung smart view app som gjør at jeg kan styre tvn med hjelp av telefon. For at de tingene jeg nevnte skal virke kreves det at de er koblet til samme internett. Jeg tror det er en blokkering i routeren, det må være det, jeg ser ingen annen mulighet. Derfor lurte jeg på om noen vet hvordan jeg åpner en eventuell blokkering i innstillingene til routeren Lenke til kommentar
sondre19 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Jeg får ikke delt videoer og musikk fra itunes over til Apple tv. Jeg får heller ikke brukt samsung smart view app som gjør at jeg kan styre tvn med hjelp av telefon. For at de tingene jeg nevnte skal virke kreves det at de er koblet til samme internett. Jeg tror det er en blokkering i routeren, det må være det, jeg ser ingen annen mulighet. Derfor lurte jeg på om noen vet hvordan jeg åpner en eventuell blokkering i innstillingene til routeren Problem løst! Dette skyldtes en form for "lan isolasjon" i routeren, som blokkerte trafikk mellom enhetene. Jeg ga opp, rett og slett og kontaktet kundeservice til internettleverandøren min og fikk de til å fikse det for meg. Endret 31. januar 2012 av sondre19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå