Pantera Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Noen som kan anbefale vifte/kjøler til AMD Athlon XP2800+? Bra kjøling og lav støy er viktig. mvh Pantera Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Viss du har plass (og råd): SLK900 med ein stille papst.. Du finne det på www.microplex.no Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg ville valgt: MIST Silent Twin på Microplex.no til 395,- Overklokking.no: .....Førsteinntrykket er viktig og ofte ganske riktig når det gjelder prosessorkjølere. Allerede her scorer Microplex' yndling høyt. Alt fra den svarte innpakningen til hjertet i kjøleren, den helt spesielle ribben, gir inntrykk av gjennomtenkt kvalitet. Her er ingenting overlatt til tilfeldighetene.....Microplex skulle lage en stillegående kjøler med god ytelse, og det har de så absolutt klart - det er også det jeg legger til grunn for karaktergivingen. Den er praktisk talt lydløs, men klarer likevel å kjøle dagens SocketA-prosessorer så det holder for de fleste.....Kjøleren er svært gjennomført laget og gir et solid kvalitetsinntrykk. Solid er også festeklipsen, som holder den store kjøleren trygt fast uten å være vanskelig å montere.....Silent Twin er markedets beste alternativ for de med sarte ører! Karakter: 6/6 Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Veldig fornøyd med Aero7+ jeg, har Vulcano 11 Xaser Edn men liker ikke den så godt selv når jeg byttet til Pabst vife. LK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå