Gå til innhold

Hjelp til å skru av Top Artists på Spotify

Chib

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet ikke om dette er rett plass å poste det, men med så mange underforumer var det vanskelig å bli klok.

Uansett, til saken: SPOTIFY. Det programmet du må ha Facebook for å kunne bruke i disse dager. Det programmet som hele tiden forandrer seg litt og litt, og gjør det litt mer jævlig å bruke hver måned pga. "trendy" oppdateringer man ikke har bedt om. Yep. Drittunger.

Greia er at de nå har funnet ut at de vil publisere mine "Top Artists". Jeg kan velge hvilke "Playlister" jeg vil publisere, men uansett hvor mye jeg fjerner under "Preferences", ender jeg likevel opp med at "Top Artists" er publisert. Det er nå en sånn SVÆR linje med 6 artister som pryder min offentlige profil, og jeg finner ingen "Edit"-knapp hvor dette kan hukes bort.

Dette er jo selvsagt det verste som kan skje, siden alle nå kan se at jeg faktisk også hører på masse dritt, og ikke bare de utvalgte, "bedre" sangene som jeg velger å publisere for å skape et annet bilde av meg selv.

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg fjerner dette, viss det går an? Evt. noen som vet om det er mulig å koble Facebook FRA ABSOLUTT ALT I HELE VERDEN, så det blir like personlig som iTunes?

"We love social". http://3.bp.blogspot.com/-8zDXJA9XTRA/TuFLowuKPVI/AAAAAAAAA2U/O5D0UuNgI7w/s1600/christian_bale_american_psycho_patrick_bateman_axe_10989289_RE_PwnzElite_has_declared_war_on_Grammar_Nazis-s400x300-173837.jpg

Endret av Conway
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...