MPS88 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hei. Oppgraderte for et par måneder siden til Corsair 120 gb SSD, hvilket har fungert ypperlig til nå. Så på film hvorpå pcen plutselig hang seg og endte i bluescreen. Stusset litt her da det aldri har skjedd tidligere. Når jeg restarter PCen får jeg error under boot med feilmeldingskode 0xc000000e. SSD-disken dukker ikke opp når jeg går i bios for å sjekke bootpriority. Har ikke gjort noen endringer i forkant av feilmeldingen, og kablene sitter som de skal. Har disken rett og slett tatt kvelden? Kjipt å miste lagrede data og vente på ny i retur fra MPX, så jeg prøver en post her først. Endret 30. desember 2011 av MPS88 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan være mye annet også, men du prøv prøve : 1 : Plukk ut disken og test i en annen pc (bruk ny kabel). Funker den så er det hovedkort / kabel som sliter på den andre pcen. 2 : Intet liv? Da håper jeg du har tatt backup... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå