Multiverktøy Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 jeg merket for en time siden at det var veldig dårlig lyd i headsettet mitt (Corsair HS1A) som er analog. fant også ut at problemet er der kabelen av nylon? går inn i headsettet. jeg VET at headsettet er ødelagt fordi når jeg bøyer på enden av kabelen skurrer det. headsettet er bare 3 mnd og er bestilt fra netshop.no i pakken fra corsais stod det at det ikke skulle returneres til forhandler men rett til dem ?? hva skal jeg gjøre? noem som har hatt problemer med Corsair, isåfal hva gjorde dere ? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 jeg merket for en time siden at det var veldig dårlig lyd i headsettet mitt (Corsair HS1A) som er analog. fant også ut at problemet er der kabelen av nylon? går inn i headsettet. jeg VET at headsettet er ødelagt fordi når jeg bøyer på enden av kabelen skurrer det. headsettet er bare 3 mnd og er bestilt fra netshop.no i pakken fra corsais stod det at det ikke skulle returneres til forhandler men rett til dem ?? hva skal jeg gjøre? noem som har hatt problemer med Corsair, isåfal hva gjorde dere ? 1. feil sted å poste 2. Corsair sin STOP slapp: STOP! do not return this product to the store for technical support or customer service, contact Corsair customer service directly at: [email protected] 1-888-222-4346 > 0 WWW.corsair.com/helpdesk Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 takk for svar, huska ikke nøyakti va som stos på lappen viskte ikke hvor den skulle postes. tok kontakt med corsair, håper på raskt svar i nyttårskaoset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå