embret Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Nå har jeg kommet borti noe som jeg aldrig har sett eller hørt noe om. Når jeg skal skru av maskinen og bruker prosedyren til windows for å slå av. Maskinen stenger som vanlig ved at windows avslutter, men prosessor vifta og strømforsynings vifta fortsetter. Den eneste måten å få de til å slutte er å stenge strømforsyningen. Hva er det som er feil?? I tillegg får jeg en feilmelding, det er en error med svchost.exe, kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 svhost feilmeding kan være det nye blaster viruset og din maskin går i dvalemodus i steden for å slå seg av ser det ut som. Se i manualen til hovedkortet og se om det er en innstilling i bios om power button eller lignende (powerbutton overide enabled) prøv disabled. Lenke til kommentar
FredrikHl Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jeg ville gått inn på "Power" supply i "Screensaver" på skrive bordet og forsikret meg at hardisken ikek står på <turn odd> "never" Jeg hadde det problemet.... cpu og psu kjørte videre i tilegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå