Ludvig86 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 God kveld! Jeg har gått til innkjøp av en Zoom Q3 HD, og det lille minnekortet på 2GB som fulgte med er alt for lite til mitt bruk, så jeg tenkte å gå for ett på 32GB. Men på netter ser jeg der er forskjellige klasser og priser osv. Hva skal jeg se etter? Hva er det som utgjør ett godt minnekort? (jeg er ute etter ett SD-kort) Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 SDHC klass 10 er det du skal ha, anbefaler sandisk eller lexar for uproblematisk bruk. Og husk å formater kortet i kameraet før bruk. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Bruksanvisningen din sier sannsynligvis hvilken klasse kort du trenger. 720p og 30 bps burde ikke kreve alt for mye selv med høykvalitets lydspor. Klasse 10 som Nautica anbefaler bør holde lenge og det er mulig det også er litt overkill. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Den er grei. Takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå