almeraldo Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har akkurat anskaffet en bærbar pc av typen Asus x53sc-sx496v: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/asus-x53sc-sx496v/162108.3003/ Denne er utstyrt med skjermkortet NVIDIA GeForce GT 520M, men uansett hva jeg bruker pc'en til så velger den å kjøre det via det interne skjermkortet Intel® HD Graphics Family. Jeg har forsøkt å endre innstillinger med tanke på ytelse (alltid beste ytelse), og jeg har forsøkt å disable det interne skjermkortet både i enhetsbehandling og i bios - uten hell. Er veldig takknemlig for innspill til hvordan jeg eventuelt kan løse dette problmet. Almeraldo Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Du velger i nVIDIA kontrollpanel hvilken GPU som skal brukes til hva.. Lenke til kommentar
almeraldo Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Du velger i nVIDIA kontrollpanel hvilken GPU som skal brukes til hva.. Been there, done that ... men det funker fortsatt ikke. Endret 30. desember 2011 av almeraldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå