Quander Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hei, wws er en Trackmania klan. Vi er norges beste speed klan. Vi er bedre enn mange andre gode klaner i andre land som har sponsor. Vi ønsker oss også derfår sponsor. Kan dere hjelpe oss? mvh. wws folka Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Først og fremst: nei jeg er ikke en potensiell sponsor. Men har lest veldig mange liknende poster som dette på et starcraft forum jeg er en del av (engelsk). Responsen er alltid den samme: legg frem link til en hjemmeside dere har (seriøse teams har ofte dette) Evt vis til det dere har oppnådd oppigjennom? eller kanskje deres "exposure" altså hvor mye dere er fremme og blir sett av andre (dette er jo det en sponsor er ute etter, å bli fremmet...) Kanskje fortelle litt om teamet? Hvordan ble dere kåret til beste speed trackmania klan i Norge f.eks? Vet svært lite om trackmania så kan godt være for min del at dere er verdens-kjente, men dette er ting du burde ha med i en slik type post. edit: så kort: Link til resultater. Link til evt hjemmeside. Link til andre steder dere er fremmet i media. (internett er et medie) I tillegg andre som har jobbet med dere før kan være fint å referere til og om det har vært et fint sammarbeid, om dere kanskje har noen sponsorer fra før? Som jeg leser din post tenker jeg umiddelbart: "Noen 14-16 åringer som vil ha noen ekstra penger for å spille ja?" Endret 30. desember 2011 av Gnurk(homesmasher) 6 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Du kan starte med å gjøre klanen til en offisiell organisasjon i Brønnøysundregisteret. Dette er absolutt nødvendig for å få skikkelige sponsorer. En nettside er også viktig. Er enig med Gnurk. Når jeg leste emnet så tenkte jeg med en gang at det var en gjeng med fjortisser som tror de er på proff nivå. Du har ikke med hva wws (WWS*) står for engang. Lenke til kommentar
Quander Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Hei, vi heter wws (We Were Soldiers) og er en Trackmania klan. Den yngste i klanen er 13 år. Og den eldste er 40+. Medlemmene heter Quander, Smud (leder), Blazted, Fristyle, Knutomy, Chaos, Vocom, Tasse, Sander, Fjortis og Kalel77 wws het før tx (team-xtra) men byttet til wws for 1 måned siden. Vi spiller bare speed. Vi er veldig gode, vi tror vi har noen av de beste spillerene i Norge. Vi er antageligvis en av norges beeste speed klaner basert på resultater. Vi vurderer kanskje og gjøre klanen internasjonal så vi får flere gode spillere inn. wws har ikke spilt så mange klan-fighter, men vi holder på å få i stand en fight mot EMD, en av de beste internasjonale klanene. Siste klan fighten vi hadde vant vi 20-1 med handicap. Nettsiden vår er : wws-racing.webs.com Epost andressen til klanen: [email protected] For mer info elr detaljer kontakt oss per mail eller post en kommentar på forumet. Mvh. wws folka Endret 30. desember 2011 av Quander Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Start med å finn på et nytt klannavn og få en ny hjemmeside. For å være helt ærlig tror jeg dere kommer til å slite med å finne sponsorer. Miljøet for Trackmania er ikke stort nok. Er selv medlem av NHC Eport,en av norges største e-sport klaner. Vi har skikkelig nettside, en skikkelig ledelse (med årsmøter osv.) og er med i masse tournaments. Vi har enda ingen skikkelige sponsorer. Endret 30. desember 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jeg tror ikke du skal bry deg så mye med å forandre navnet... Teams har hatt ufattelig dårlige navn og fått mange sponsorer før, ikke tenk på dette... (I starcraft har vi f.eks et team som heter team-scv-life) som hørtes ufattelig teit ut Sponsorer er mest interessert i 3 ting (så langt jeg har forstått): 1: Media exposure 2: General support 3: Proffesjonalitet Resultater går som oftest inn under media exposure... hvorfor kan du ikke linke til noen resultater? Er det ikke slikt i track mania at man har turneringer av noe slag? Eller kanskje bare store kamper mellom klaner? Kanskje disse legges ut på youtube eller lignende? (en sponsor-avtale er jo tross alt hovedsakelig reklameavtale!) Jeg tviler sterkt på at du finner noe slikt gjennom diskusjon.no, tror heller du må kontakte eventuelle sponsorer direkte, men disse tingene er viktig å tenke på/ta med når du kontakter dem uansett! Vil og legge vekt på at dette med proffesjonalitet ofte er greit å henvise til folk dere har sammarbeidet med før! (spesielt hvis det gikk godt) Jeg sier ikke at du skal legge ut kontaktperson her på nettet så alle kan se, men du kan sikkert nevne sponsorer dere har fra før hvis dere har noen? Og evt så kan interesserte sponsorer få snakke med kontaktperson om det skulle være interessant edit: PS: en sponsor kan se at den nettsida mest sansynelig ble lagd for 2 dager siden :\ Endret 31. desember 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
Martin0239 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Start med å finn på et nytt klannavn og få en ny hjemmeside. For å være helt ærlig tror jeg dere kommer til å slite med å finne sponsorer. Miljøet for Trackmania er ikke stort nok. Er selv medlem av NHC Eport,en av norges største e-sport klaner. Vi har skikkelig nettside, en skikkelig ledelse (med årsmøter osv.) og er med i masse tournaments. Vi har enda ingen skikkelige sponsorer. Dignitas,Acer mfl har TMN-lag,så vil jo si at det er mulig å finne sponsor på techsiden hvertfall.Når det gjelder Speed-delen så forstår jeg ikke hva dere skal ha sponsor for?Finnes ikke LANs eller pengeturneringer i det hele tatt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dignitas er jo en av verdens største e-sport klaner... Lenke til kommentar
Martin0239 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Dignitas er jo en av verdens største e-sport klaner... Ja? Var jo akkurat det som var poenget. For å være helt ærlig tror jeg dere kommer til å slite med å finne sponsorer. Miljøet for Trackmania er ikke stort nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå