cppdude Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Mistet Telefonen i dass, der den var under vann i ca 3 sekunder. Tok ut batteri, demonterte mobilen, og la den på tørk over natten...videre la jeg den i en boks med ukokt ris for å absorbere fukt, og etter det satt jeg den ved en panelovn i noen timer. Skrudde på mobilen, og alt fungerte med unntak av at alle programmene låste seg (Utførte factory reset, og installerte alt på nytt). Mobilen funket slik som før i ca. 6-7 timer, til den pluttselig ikke ville åpne seg (slide screen/skjerm lås). Dro ut batteriet, satte den inn på nytt, trykka power knappen og oppdaget at den bare henger seg opp på intro-skjermen/sekvensen...altså det står "Samsung Galaxy S GT-I9000" i hvit skrift. Holder jeg inne power knappen så skrur den seg av i 3 sekund, på i 5 sekunder, og repeat. Gjentok tørkeprosessen i går/natt, men den henger seg fortsatt opp på intro sekvensen. Er det noe mer jeg kan gjøre, eller må jeg bare sende den inn til en mobilreparatør? (Isåfall, har dere noen å anbefale? Hva bruker tot. kostnader på slike reparasjoner å ligge på? OSV) Kjøpte den via Tele2 i april i år, 12 mnd binding, så må fortsatt betale fram til April 2012...sure penger edit: Volum U + Home + Power = Ingenting skjer, starter og henger seg på bootscreen Volume D + Home + Power = Download Screen kommer Volume D(Hold) + Power (Trykk og slipp) = Ingenting skjer, starer og henger seg på bootscreen Koplet til USB = Batterilading, men logoen henger seg opp, så jeg får indikasjon hvor mye som blir ladet eller nivået til batteri Endret 30. desember 2011 av cppdude Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Fuktskader er ødeleggende, om ikke med en gang så i løpet av tiden etter. Ville nok forsøkt forsikringer, innbo, reiseforsikring, tabbeforsikring osv eller spart pengene på rep og brukt dem på ny mobil isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå