spot_ Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hei, Nettopp kjøpt meg Onkyo-609 og Yamaha Ns-555. Får ikke lyden skikkelig til å fungere, jeg er utrolig nybegynner, men har koblet noen høyttalere før så har aldri opplevd dette. Det høres ut som det kun kommer diskanten, kun den som lager lyd. Skal vise på bilder hvordan jeg har koblet dette. Håper på svar og som sagt jeg har ikke koblet et slikt annlegg før, godt mulig det er jeg som har drete meg ut Bak forsterkern Bak Høyttaler Mvh eqip Lenke til kommentar
formann Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Du må ha en lask mellom de to røde og en mellom de to sorte. Det pleier å følge med høytalere, men du har kanskje kjøpt dem brukt? Det enkleste for deg er å avisolere nok av høytalerkablen til at du kan tre den videre opp. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Du må ha en lask mellom de to røde og en mellom de to sorte. Det pleier å følge med høytalere, men du har kanskje kjøpt dem brukt? Det enkleste for deg er å avisolere nok av høytalerkablen til at du kan tre den videre opp. Ahaa, det forklarer saken. For det funket på andre høyttalern Tusen takk for kjapt svar Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Litt off topic, du vet ikke hvor lenge de skal spillesinn? Lenke til kommentar
formann Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det kommer helt ann på hvordan du gjør det. Spiller du dubstep med en halv turn på volumkontrollen tar det mye kortere tid en med Paul Simon på lavt volum. Dra på det du orker, så blir du ferdig med det Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hei, Nettopp kjøpt meg Onkyo-609 og Yamaha Ns-555. Får ikke lyden skikkelig til å fungere, jeg er utrolig nybegynner, men har koblet noen høyttalere før så har aldri opplevd dette. Det høres ut som det kun kommer diskanten, kun den som lager lyd. Skal vise på bilder hvordan jeg har koblet dette. Håper på svar og som sagt jeg har ikke koblet et slikt annlegg før, godt mulig det er jeg som har drete meg ut Bak forsterkern Bak Høyttaler Mvh eqip ehemm Høyttalerne dine har 2 sett terminaler, øvre sett går til diskanter/mellomtone. Nedre sett går til midbass/dypbass enhet. Sett på de manglende bruene mellom de to terminalene mellom øvre og nedre sett på høyttaleren dine så har du bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå