Gulrotsaft Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Heisann. Har et litt rart problem. Lyden i hodetelefonene (dr.dre beats pro om det har noe å si) jeg bruker er rimelig lav fra PC i forhold til fra mp3 spiller osv. Om jeg ser på en tegneserie via tastaturet (G19) er lyden rimelig ok, men det er det eneste avspillingsmediet som funker nogenlunde. Youtube, spill og alt annet blir spilt av utolig lavt selv med volumet(windows volum-kontroll) på max. Finnes det en ordentlig EQ eller noe som er gratis hvor man kan justere opp litt ekstra? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvilket lydkort? Og uhm - hva mener du med "via tastaturet"? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 ser på serier via mitt G19 tastatur mens jeg driver med andre ting. Har bare lyd via hovedkortet (asus p6t) Lenke til kommentar
Djn Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Riktig ... Det er et realtek ALC1200, og du er tydeligvis ikke den første som har hatt det problemet - det er en del forskjellige ting du kan prøve her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå