Gå til innhold

Komplett og pruting?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med pruting på komplett? Begynner å høres ut som en grådig tulling her, men saken er den at jeg har en laptop jeg vet jeg skal ha, og komplett skal ha 9990,- for den, mens Dustinhome skal ha 8800,- for den nøyaktig samme maskinen + gratis frakt.

Burde bare løpe rett på Dustinhome her, sant? Men! nå har jeg fått meg gavekort i julegave på 2500,- på komplett....

Så er det mulig å få presset prisen til komplett ned til nogelunde det samme her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaring med pruting på komplett? Begynner å høres ut som en grådig tulling her, men saken er den at jeg har en laptop jeg vet jeg skal ha, og komplett skal ha 9990,- for den, mens Dustinhome skal ha 8800,- for den nøyaktig samme maskinen + gratis frakt.

Burde bare løpe rett på Dustinhome her, sant? Men! nå har jeg fått meg gavekort i julegave på 2500,- på komplett....

Så er det mulig å få presset prisen til komplett ned til nogelunde det samme her?

Send. Dem. En. Mail.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Send. Dem. En. Mail.

Joda, skal selvfølgelig det, men fisker etter informasjon om det er noen som har fått til dette før. Skal ikke kjøpe maskinen før om 15 dager alikevel, så lite vits å sende mail akkurat nå.

Men om de ikke går med på dette, så burde jeg strengt talt bruke gavekortet på en SSD fra komplett, men vil da ligge igjen med rundt 500-1000 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...