NTXT Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg får ikke opp catalyst control senter. Har søkt litt på google og testet litt forskjellig uten at feilen er løst. Er det noen her som har opplevd feilen og fått løst det? Jeg har ikke lyst til å formatere for å rette opp. Har per dags dato 2 HD Radeon 5850 i cfx. Har forsøkt drivere som 11.11 og 11.12. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Du har prøvd å avinstallere regner jeg med? Evt kan du jo prøve med drivercleaner i tillegg. Endret 31. desember 2011 av FiveInline Lenke til kommentar
NTXT Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Du har prøvd å avinstallere regner jeg med? Evt kan du jo prøve med drivercleaner i tillegg. Ja, jeg har forsøkt å avinstallere samt installert andre type drivere. Forsøkt driver cleaner, ccleaner og diverse andre ting fra forumer. Snart prøver jeg å ta en nvidia kort og installerer driver der og bytter om igjen. Takker for svar om andre har tips å bidra med Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Lagt inn .net framwork? CCC krever dette. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Lagt inn .net framwork? CCC krever dette. I tillegg om du har lagt inn .NET søpplet, så ta en opprensking og reinstaller med reparasjons muligheten. Årsaken er at .Net ikke har versjonskontroller, og programmer "cowboy installerer" en eldre versjon og da er helvete løst med rare feil i Win 7. Og naturligvis, siden CCC krever .NET så vil jo CCC også slutte å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå