Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalt webhost? Har aldri bestilt før...

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som anbefaler en webhost som gir mye for pengene? jeg kan betale under 40kr i måneden. Ser at One.com er grei, 20kr/mnd ...Men vet ikke helt om det e rnok datatrafikk..osv, sånn at jeg kan ha bilder/VIDEOER på siden. Har egentlig ikke så veldig stor peil på om det er en bra host eller ikke.

Vet ikke helt hva jeg skal bruke websiden til, men det finner jeg ut senere. Håper dere kan hjelpe meg, som er like billige? under 40kr/Mnd?

Men forsatt mye for pengene? kan ha en del bilder og videoer på siden?

Tusen Takk,

Noreply.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To stk mysql er ikke mye. Jeg bruker kun en, men det er jo avhengig av hva slags webside du planlegger.

Hvor mye båndbredde man behøver avhenger av hvor populær siden er og hvor mye hver enkelt laster ned.

Uansett, så kan man endre abonnement eller flytte webhotell om behovet skulle endre seg.

Gratis webhotell finnes det forresten mange av. Du kan jo se her: http://byethost.com/index.php/free-hosting

Lenke til kommentar

Anbefaler host1.no på det sterkeste! Bruker det selv.

Der har du mulighet til å velge mellom Mini, Standard, Premium og Pro. (Bruker selv Pro). Du kan bestemme om du skal betale kvartalsvis, halvårlig, årlig, per 2. år. Hvis du velger årlig, eller per 2. år, får du gratis domene med på kjøpet (.com, .net, .org osv)

Hvis du velger Mini, som koster 348 kroner per år (29 kroner i måneden), får du:

• Lagringsplass: 1GB
  • Båndbredde: 10GB/mnd
  • E-postkontoer: Ubegrenset
  • FTP-kontoer: Ubegrenset
  • Subdomener: Ubegrenset
  • Tilleggsdomener: 10
  • Parkerte domener: 10
  • SSH-tilgang: Nei
  • Fantastico: Ja

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Jeg kan også anbefale Host1, de har en super responstid, i forhold til One som jeg brukte før, det er vesentlig forskjell på lasting av sider, hvor Host1 laster umiddelbart.

Hvor stor båndbredde du trenger er også noe overvurdert, jeg har 20GB på min side hos Host1, og jeg er langt under den grensen.

- Mortis

Endret av Mortis
Lenke til kommentar

Alle mine websider kjører jeg gjennom http://www.subsys.no

Har brukt mange webhoster gjennom tiden men de er perfekt.

Aldri opplevd nedetid og svarer på eventuelle spørsmål innen en time.

Sist på en søndag så fikk jeg behov for en ekstra database, sendte e-post og de opprettet den innen en time gratis for meg. (Dette på en søndag)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...