moll Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg tenkte og lage en plan for hva jeg og hun jeg er støttekontakt for kan gjøre fram til juni. Hun er 26år. Jeg prøver og spørre henne hva hun vil gjøre, eller komme med forslag, men det er så vanskelig. Hun sliter med språket, og sier bare ja, nei, vet ikke. Jeg tenkte vi skulle gå enda mer på bassenget, og kino som vi har allerede gjort, men noe mer vet jeg ikke. Tenkte på bowling, men det hadde hun ikke spessielt lyst til. Har også tenkt å ta henne med på shopping. Hun har innteresser som en vanlig ungdom. Men jeg kan bare ikke komme på mer en kino og basseng... noen som har noen forslag? noen tips? eller ideer? Hadde blitt overlykkelig, er ikke så god følelse og ikke ha planene klare for hva vi kan gjøre. plutselig står jeg der, og ikke vet hva vi skal finne på, så greit å ha planlagt nok, å heller ta noe annet jeg finner på senere i stede, en å ikke vite hva vi skal gjøre Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Det er jo masse av muligheter, men det er ikke alltid like enkelt å komme på. Det er vel heller ikke alle byer og tettsteder som har likt tilbud, og da gjelder det å være kreativ Se hvilke muligheter dere har. Kanskje finne på noe sammen med andre brukere med samme aktivitetsønsker? Anbefaler deg å ta en titt i dette fordypningsheftet, «Fritid med mening. Å være støttekontakt» http://www.fritidmedmening.no/wp-content/uploads/2011/05/fordypingshefte.pdf#page=19 Her er en liste med forslag til ting dere kan finne på. Nå har ikke jeg skrevet ned alt her da, men funnet endel ved hjelp av søking. - Museum - Fisking - Aerobic - Sjakk - Historielag - Riding - Bowling - Squash - Modelljernbane - Teater - Bordtennis - Konserter - Golf - Gitar - Filmklubb - Korps - Turgåing - Svømming - Matlaging/Baking - Tegning og maling - Dyrepassing - Klatring - Bibliotek - Kanopadling - Skigåing - Treningssenter - Kino - Foto Håper det var litt hjelp i dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå