Fruitdealer Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja hver gang jeg prøver å åpne denne eksterne hardisken så kommer dette opp Uploaded with ImageShack.us og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det, jeg har masse viktige ting i den, vil ikke formatere den. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Du må aldri legge viktige filer på en eksterndisk uten å ha kopier. Eksterndisker er notorisk upålitelige. Bruk MBRlister for diagnose (se min signatur). Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg finner forsatt ikke noe ut av det =( Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) etter at jeg hadde gjort dette og da kom dette Uploaded with ImageShack.us Endret 30. desember 2011 av Fruitdealer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Plugg disken ut og inn på nytt. Gjør samme effekt som å reboote, siden det er en ekstern disk. 1 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! you Deaved!! my life!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå