ray001 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Clone hdd / "C" disk - Program? Hva anbefaler dere? Skal kopiere hele C disk inn på ny hdd. Ifra ssd til ssd disker Det er W7 64bit på C disk Endret 30. desember 2011 av Ray001 Lenke til kommentar
Rindal Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg bruker EaseUS Todo Backup Free Kan lastes ned her Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg bruker EaseUS Todo Backup Free Kan lastes ned her Hvordan fungere fri versjonen? Er det noe restriksjonen som du mener den mangler iforhold til betal? Og det er for clone hdd? Skal bytte hdd, og vil kopiere og bruke den nye hdd`en etterpå. Endret 30. desember 2011 av Ray001 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg bruker EaseUS Todo Backup Free Kan lastes ned her Hvordan fungere fri versjonen? Er det noe restriksjonen som du mener den mangler iforhold til betal? Og det er for clone hdd? Skal bytte hdd, og vil kopiere og bruke den nye hdd`en etterpå. Etter å ha clonet, er det bare å ta ut den gamle hdd, og sette den nye hdden inn der den gamle hdd sto? Trenger ikke å bytte på bokstav på disk eller noe? Eller om den har feil bokstav "C", kan man bytte det etterpå. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Takker så mye. Fikk det til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå