mustang74 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har tenkt å bytte ut mine fremre skinnseter med sportsskinnseter. Kommet over noen fra en E39 M5. Passer disse eller må jeg ha de fra en E34? mvh Tomaso Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 De passer Er du heeeelt sikker? Har du byttet ut slike selv? Hørt nemlig fra andre hold at det er forskjellige fester, men ikke vet jeg:-p godt nytt år forresten.-) Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Sjekket nettopp på GSbildeler og seterammene har samme varenummer på e39 og e34. Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Sjekket nettopp på GSbildeler og seterammene har samme varenummer på e39 og e34. hmmm ok, interessant :-p Men hvis setene kommer fra en høyrestyrt bil så kan det vel bli galt åkke som? Er setene til E39 høyere enn E34? Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hørtes litt teit ut kanskje det jeg skrev over, men har hørt at dette er gjennomførbart. Dog at det blir med en form for customramme, og det er ikke sikkert det blir sentrert foran pedaler, eller at jeg klarer å få det lavt nok (om du liker å sitte lavt). Var det jeg mente. kommentater? Endret 2. januar 2012 av mustang74 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå