igxx Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 tenkte jeg skulle kjøpe meg et SpendOn, men flere og flere plasser krever jo Bank ID og det får man jo ikke med på SpendOn. eks på plasser med bank ID er eks komplett, techbay osv. fungerer det der ? og spendOn kortet fungerer også på steam osv ? Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 SpendOn skal fungere over alt der man kan bruke Visa Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har et raskt spørsmål selv: Kan man kjøpe SpendOn med gavekort fra dittkavekort.no ? Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har et raskt spørsmål selv: Kan man kjøpe SpendOn med gavekort fra dittkavekort.no ? Eneste jeg veit er at man kan få kjøpte det på seven eleven og shell / seven eleven. Også Narvesen har SpendOn Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har et raskt spørsmål selv: Kan man kjøpe SpendOn med gavekort fra dittkavekort.no ? Eneste jeg veit er at man kan få kjøpte det på seven eleven og shell / seven eleven. Også Narvesen har SpendOn Har både Narvesen og 7eleven på senteret hvor gavekortet er gyldig. Men tror kanskje man ikke kan kjøpe SpendOn med gavekort selv om jeg ikke har lest om noen andre unntak enn vinmonopolet.. 1 Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har et raskt spørsmål selv: Kan man kjøpe SpendOn med gavekort fra dittkavekort.no ? Eneste jeg veit er at man kan få kjøpte det på seven eleven og shell / seven eleven. Også Narvesen har SpendOn Har både Narvesen og 7eleven på senteret hvor gavekortet er gyldig. Men tror kanskje man ikke kan kjøpe SpendOn med gavekort selv om jeg ikke har lest om noen andre unntak enn vinmonopolet.. Da går du på senteret og prater med de på narvesen og hvis dem ikke kan hjelpe deg så går du på seven eleven og hvis de ikke hjelper deg så går du tilbake til narvesen og forteller det og later som du er litt frustrert og blir lei deg siden det ikke går an. Men jeg ser ingen grunn til at det ikke skal gå an for dem har jo ingenting med hva du bruker det gavekortet til. Husk at det koster 50 kroner å etablere og det er minst 200 kroner du må sette inn. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Har et raskt spørsmål selv: Kan man kjøpe SpendOn med gavekort fra dittkavekort.no ? Eneste jeg veit er at man kan få kjøpte det på seven eleven og shell / seven eleven. Også Narvesen har SpendOn Har både Narvesen og 7eleven på senteret hvor gavekortet er gyldig. Men tror kanskje man ikke kan kjøpe SpendOn med gavekort selv om jeg ikke har lest om noen andre unntak enn vinmonopolet.. Da går du på senteret og prater med de på narvesen og hvis dem ikke kan hjelpe deg så går du på seven eleven og hvis de ikke hjelper deg så går du tilbake til narvesen og forteller det og later som du er litt frustrert og blir lei deg siden det ikke går an. Men jeg ser ingen grunn til at det ikke skal gå an for dem har jo ingenting med hva du bruker det gavekortet til. Husk at det koster 50 kroner å etablere og det er minst 200 kroner du må sette inn. det er faktisk 39* kroner :S Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 det er faktisk 39* kroner :S ja, 11 kroner forskjell haha. da får TS råd til å kjøpe seg en brus. Men jeg ser fortsatt ikke problemet i at det ikke skulle gå an å bruke GK til å kjøpe SpendOn. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 hehe, men har dog ikke helt fått svar på det med bank ID, hvordan gjør man det på sider meg Bank ID ? siden det er bare flere og flere sider som starter å bruke det. (for de som ikke vet hva Bank ID er så må man logge seg inn på banken sin med personlig kode og en chip) det er faktisk 39* kroner :S ja, 11 kroner forskjell haha. da får TS råd til å kjøpe seg en brus. Men jeg ser fortsatt ikke problemet i at det ikke skulle gå an å bruke GK til å kjøpe SpendOn. drikker ikke brus xD får ta å spare opp slik at jeg har råd til pizza elns xD haha Lenke til kommentar
igxx Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 noen som vet ? Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 http://spendon.no/informasjon/ Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 noen som vet ? Om det går an å kjøpe spendon med gavekort? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 noen som vet ? Om det går an å kjøpe spendon med gavekort? nei, hva man skal gjøre på plasser med BANK ID. man bruker jo først VISA kortet og så blir man sendt over til banken for å skrive inn personlig kode og en kode på en chip, kan man bruke Spendon kortene der ? Lenke til kommentar
AsVe Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Har brukt mye SpendOn selv, men er ikke sikker på dette med Bank ID. Du kan jo spørre på SpendOn's facebookside, eller på [email protected]. Et VISA SpendOn kort skal jo i utgangspunktet fungere alle plasser et VISA kort fungerer. Jeg kan ihvertfall bekrefte at det fungerer på steam. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 noen som vet ? Om det går an å kjøpe spendon med gavekort? nei, hva man skal gjøre på plasser med BANK ID. man bruker jo først VISA kortet og så blir man sendt over til banken for å skrive inn personlig kode og en kode på en chip, kan man bruke Spendon kortene der ? BANK ID har vel noe med nettbank å gjøre så hvis du ikke har nettbank så har du heller ikke BANK ID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå