Datasmurf Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, det er nesten håpløst å finne nynorsk-spillere. Finner en etter noe som virker som en times tid, og så legger jeg et ord, og så gir de opp. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jepp, akkurat samme her. Er likens på bokmål og engelsk også. 1/3 av spillene jeg starter ender med at motparten gir seg med det samme, eller etter noen trekk. Så er det jo slik i ny-norsk wordfeud at det blir altfor få å spille mot når de få som starter et spill gir opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg har heldigvis ikke det problemet med bokmål og engelsk, men det er hovedsaklig fordi jeg fortsatt spiller med de samme tilfeldige motstanderne jeg spilte med da jeg først begynte. Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 om noen vil spille så legg meg til: mayaf86 (gir ikke opp etter 3 runder ) Lenke til kommentar
hessel Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Mine Wordfeud-tips: http://teknologibloggen.no/2012/12/mine-wordfeud-tips/ Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det bare meg eller er bokstaven J helt sykt sjelden å få med norsk ordbok? Jeg kan aldri huske å ha fått en J. En skulle tro den dukket mer enn C og W, men de ser jeg minst én gang hvert game. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg får titt og ofte J, og alt for få C og W. Ser vel bare to av hver av de i kampene. om noen vil spille så legg meg til: mayaf86 (gir ikke opp etter 3 runder ) Anbefales, eneste personen jeg kan spille på nynorsk med av alle de jeg har prøvd siden nynorsk ble introdusert. Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 På brettet tilfeldig fikk jeg 918 poeng for ordet '' kjøpte'' Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ja, det er nesten håpløst å finne nynorsk-spillere. Finner en etter noe som virker som en times tid, og så legger jeg et ord, og så gir de opp. (Eg gjenopplivar visst ein temmeleg gammal tråd her, men det lyt våge seg... ) Eg har merka det same fenomenet heilt sidan eg begynte å spele Wordfeud på nynorsk... Folk gjev seg før dei har lagt noko som helst (eller rett etter at eg har lagt det fyrste ordet viss det er eg som begynner). Eg opplever ikkje det same på bokmål, der er det berre ei sjeldan gong at nokon gjev opp på den måten. Er det enno fleire som har opplevd det same, eller ikkje minst har ein teori om kva det skuldast? Spekulerer folk i å få så gode brikker at dei får ein pang-start på fyrste legg, og gjev opp viss ikkje dei får dette? Eg klarar ikkje heilt å sjå kva som er årsaka til denne snodige framferda... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Kan dessverre ikke relatere lenger, har ikke spilt Wordfeud siden 2012. Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg spiller fremdeles ofte. Inviter gjerne, mitt nick er wezcomp Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Noen som er med i liga? (Wordfeud League of honor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå