Zeph Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Difor spelar eg aldri med tullebrett. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Opplever like ofte at folk resigner på standard brett som på random brett. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Noen som vet om spillet stopper om man ikke har flere bokstaver som passer? Har 4 bokstaver igjen, men får ikke plassert noen av dem, men vi spiller fortsatt.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Når det er passert tre rundar utan at nokon har gjort noko er spelet over. Det er slutt når ein er tom for bokstavar eller begge ikkje kan legge meir. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ok, så fort ingen bokstaver passer inn fra oss begge så blir spillet slutt selv om vi ikke har "passet"? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Følte denne passet inn her 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ok, så fort ingen bokstaver passer inn fra oss begge så blir spillet slutt selv om vi ikke har "passet"? Nei, når det er "passet" tre gonger på rad er det slutt. Spelar 1: Pass Spelar 2: Pass Spelar 1: Pass Slutt Så lenge ein spelar kan fortsetje vil spelet gå vidare. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Rekorden min på eit normalt brett er 98 poeng på ein bingo. Totalsum hugsar eg ikkje, men eg har vel kome til rundt 550. Hvilke ord var det? 98 p er meget imponerende på standard brett. Min rekord er på 68 p med ordet "funkler" som også var en bingo. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hm, og jeg som trudde 140 på ett legg var bra.. =p "lågtone", en TW og en DW pluss at jeg fikk 40 poeng for å bruke 7 bokstaver.. Javel, da må jeg vel slå nye rekorder....grr! Lenke til kommentar
loffens Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 15677 for ett legg!!?? syyke ting. Tror gamet ble relativt kort etter dette Har selv brukt http://www.wordfeudhjelp.no for tips om ting som er greit å tenke på underveis. Bomma alltid mye i begynnelsen ved å bli storfornøyd for å kunne legge et langt ord, da langt ut fra området som var etablert, gjerne med lite poeng, for så å bli spilt tilbake hvor motspiller utnytta alt jeg hadde spilt opp. Fort gjort. Ellers greit å slå opp litt ord som man kan memorere som gir bra skåre, med vanskelige bokstaver. 1 Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ny rekord!! 270 poeng på "fyker", random board! Haha Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hva synes dere om at folk resigner når de ligger under? Personlig skulle jeg ønske at folk var flinkere til å resigne når det er tydelig at de ikke har sjans i havet til å vinne. Synes ikke det er spesielt gøy å spille når motstanderen rett og slett har gitt opp men fortsetter å gjøre elendige trekk. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er deres valg. Muligheten for å slå sin egen highscore blir betydelig høyere hvis motstanderen suger/gir opp, men fortsetter å spille. Det gir hvert fall litt mer motivasjon. Jeg liker at det ca. er like stor sannsynlighet for å møte en jente som en gutt når man spiller med tilfeldig motstander. Det er ikke ofte man opplever i spill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Når jeg ser jeg leder med over 50 poeng, spiller jeg bevist kun ord som gir så lave poengscorer som mulig, mens jeg venter på å bli tatt igjen. Det skjer aldri. Så til slutt gir jeg opp og spiller ord på 50-100 poeng. Dette skjer bare når jeg spiller på random brett vel og merke, siden matchene mine på normale brett (både på norsk og engelsk) ender opp med at motstanderen min resigner. Ufattelig frustrerende. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg spiller nå mot en som fikk nesten 400 poeng (random, ordet "gissel") ganske tidlig i spillet, men gir ikke opp for det. Ba ham/henne om å prøve å gå for 800++ poeng mens jeg fortsetter å gjøre mitt beste. Så, om det er noen som vil spille mot en som ikke gir opp, så bare kjør challenge. (brukernavn samme som her, "ratleto"). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 You played GRISETE for 161 points Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Add meg folkens! Trenger noen å spille mot... Brukernavn: timbast Endret 6. mars 2012 av TMB Lenke til kommentar
reyh Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ny rekord, 226 poeng, WCA+PC+LA. TL på W og C, med TW på A. =) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg har aldri vært en stor fan av mobilspill (sett bort i fra Snake), men Wordfeud er seriøst avhengighetsskapende! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå