Gå til innhold

Wordfeud-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så fort ingen bokstaver passer inn fra oss begge så blir spillet slutt selv om vi ikke har "passet"?

Nei, når det er "passet" tre gonger på rad er det slutt.

 

Spelar 1: Pass

Spelar 2: Pass

Spelar 1: Pass

Slutt

 

Så lenge ein spelar kan fortsetje vil spelet gå vidare.

Lenke til kommentar

15677 for ett legg!!?? syyke ting. Tror gamet ble relativt kort etter dette ;)

 

Har selv brukt http://www.wordfeudhjelp.no for tips om ting som er greit å tenke på underveis. Bomma alltid mye i begynnelsen ved å bli storfornøyd for å kunne legge et langt ord, da langt ut fra området som var etablert, gjerne med lite poeng, for så å bli spilt tilbake hvor motspiller utnytta alt jeg hadde spilt opp. Fort gjort. Ellers greit å slå opp litt ord som man kan memorere som gir bra skåre, med vanskelige bokstaver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes dere om at folk resigner når de ligger under? Personlig skulle jeg ønske at folk var flinkere til å resigne når det er tydelig at de ikke har sjans i havet til å vinne. Synes ikke det er spesielt gøy å spille når motstanderen rett og slett har gitt opp men fortsetter å gjøre elendige trekk.

Lenke til kommentar

Det er deres valg. Muligheten for å slå sin egen highscore blir betydelig høyere hvis motstanderen suger/gir opp, men fortsetter å spille. Det gir hvert fall litt mer motivasjon. ;)

 

Jeg liker at det ca. er like stor sannsynlighet for å møte en jente som en gutt når man spiller med tilfeldig motstander. Det er ikke ofte man opplever i spill.

Lenke til kommentar

Når jeg ser jeg leder med over 50 poeng, spiller jeg bevist kun ord som gir så lave poengscorer som mulig, mens jeg venter på å bli tatt igjen.

Det skjer aldri. Så til slutt gir jeg opp og spiller ord på 50-100 poeng. Dette skjer bare når jeg spiller på random brett vel og merke, siden matchene mine på normale brett (både på norsk og engelsk) ender opp med at motstanderen min resigner.

 

Ufattelig frustrerende.

Lenke til kommentar

Jeg spiller nå mot en som fikk nesten 400 poeng (random, ordet "gissel") ganske tidlig i spillet, men gir ikke opp for det. Ba ham/henne om å prøve å gå for 800++ poeng mens jeg fortsetter å gjøre mitt beste. :)

 

Så, om det er noen som vil spille mot en som ikke gir opp, så bare kjør challenge. :) (brukernavn samme som her, "ratleto").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...