Gå til innhold

Wordfeud-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller du random kan du like gjerne spille yatzi...

Min høyeste poengsum på vanlig brett er i underkant av 150 på ett ord. Har fortsatt tilgode å passere 600 på ett spill.

Jeg spiller yatzy også. Både på mobilen / nettbrettet, og ellers. Jeg digger det! :D

 

Og spiller like gjerne random som normale brett. Liker random bedre, vel og merke, men ...

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget. Starter man med gode bokstaver og muligheten til å dekke 2-3 TW så har du i praksis vunnet. Er ikke noe konkuranse i det.

Klart det er, så lenge den man spiller mot også klarer klarer å gjøre det samme.

 

Uansett, om du starter med en 400-poenger, så betyr ikke det at du bare vil fortsette å få gode muligheter, mens jeg kanskje kan. Jeg har opplevd at folk har lagt 500-poengere mot meg, og jeg har klart å ta de igjen.

 

Random er like artig som Bingo, altså ikkje i det heile tatt.

Hva er nå galt med bingo? Du er da eldre enn meg, du burde elske det! :tease:

Lenke til kommentar

Wordfeud er genialt :)

Men må si jeg foretrekker normale brett, siden jeg synes spillet bør handle mer om å finne gode ord, enn å komme først til fire TW på rekke...

 

Her er min personlige rekord, både på totalsum og enkeltord:

post-128736-0-43092600-1331385340_thumb.png

 

Totalsum: 508

Enkeltord: KVEILES : 135

Lenke til kommentar

hva er nicknamet deres på wordfeud da? jeg vil ha noen forumklumper å spille mot!

 

Jeg har samme nick her som på Wordfeud. Men tror kanskje vi spiller sammen allerede nå. :)

 

Noen andre som har merka seg at flere forkortelser tydeligvis ikke går gjennom lenger?

 

Får invalid når jeg prøver "ca", "cf", "mm", "mg", "lg" og flere andre.

 

Det kom en større oppdatering av ordlista, noe jeg synes var bra, for det var veldig mange usaklige forkortelser tidligere. Amobil-artikkel om saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...