Ratleto Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Er det virkelig ingen egen Wordfeud-tråd her på forumet enda? Da er det i så fall på tide. Hvis noen vil spille med noen de "kjenner", så bare inviter meg (har samme brukernavn her og på Wordfeud). Satt forresten nettopp med "torsdag". Full pakke, med andre ord - og ingen steder å legge det. Argh! Lenke til kommentar
Reg33k Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Beste jeg har fått til er "Tidsrom", som gav meg 198 poeng Det var riktignok bare andre ord på brettet, men fornøyd allikevel Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 198 poeng på ett ord, ja. Heftig. Har vel ikke kommet opp i 500 poeng på en hel runde en gang. Men det nærmer seg, da. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Wordfeud bør definitivt ha en egen tråd. Om noen vil spille med meg, så kan de jo sende PM, så skal det vurderes Har dere noe håp om at Wordfeud skal få en bedre ordbok? Surt å tape kamper på forkortelser! Endret 17. januar 2012 av Avien 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Wordfeud bør definitivt ha en egen tråd. Om noen vil spille med meg, så kan de jo sende PM, så skal det vurderes Har dere noe håp om at Wordfeud skal få en bedre ordbok? Surt å tape kamper på forkortelser! Du som inviterte meg til et spill, eller? Ja, begynner å bli litt lei forkortelser nå, men har ikke lest noe om at utviklerne skal gjøre noe med det. De bruker en standard ordbok (som jeg i farta ikke husker hvor er fra). Jeg hadde et spill senest i går hvor jeg ledet klart, også la jeg en D, også kom WC fra motstanderen, også tapte jeg klart. Men jeg hadde selvølgelig gjort det samme selv - siden det er mulig. Rekorden for ett legg nå er 173 poeng på et random-brett. Klarer det neppe på et vanlig brett. Hehe. Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg var heldig med ordet 'tove' her om dagen. 246 poeng. Det var stas! Syns de skulle vært litt mer opptatt av at det skal vært faktiske ord i dette spillet, og ikke tøyseord. Liker ikke at folk kan dikte opp ord. Men uansett. Jeg digger WF! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Ordene som kan brukes i Wordfeud er ikke oppdiktede ord da. Det er fra en ordliste (som jeg fortsatt ikke husker hvor er fra), men det er en relativt offisiell en. 246 poeng på "tove" skal du være fornøyd med, ja. Hehe. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Ratleto: Jeg inviterte deg ja. Ordene som kan brukes i Wordfeud er ikke oppdiktede ord da. Det er fra en ordliste (som jeg fortsatt ikke husker hvor er fra), men det er en relativt offisiell en. 246 poeng på "tove" skal du være fornøyd med, ja. Hehe. 246, drøyt! De er ikke oppdiktede, men navn og forkortelser burde vært kuttet ut. Litt færre korte ord, tror jeg vil gjøre spillet bare bedre. Eneste ulempen er vel at totalpoengsummene vil gå noe ned, dersom man synes dette gjør noe da. Endret 17. januar 2012 av Avien Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Et par nye personelige rekorder. 754 på ett spill, og 180 på ett legg. Ikke fryktelig imponerende, men jeg bruker sjelden mer enn noen minutter på å tenke over hvert ord (når jeg har tid til å spille). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Desse poengrekordane, er det på standardbrett eller tullebrett? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Hehe. "Tullebrett". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Rekorden min på eit normalt brett er 98 poeng på ein bingo. Totalsum hugsar eg ikkje, men eg har vel kome til rundt 550. Det verste er når ein har bingo, men ingen plass å legge den. Når det først er plass så er det ingen TW eller BW i sikte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Spiller hovedsaklig random brett pga de høye summene man kan oppnå på ett ord. Beste jeg har klart er "betød" for 342 poeng. Første ordet. Det var stas. Har spilt mot folk som har fått enda høyere score på ett ord. Usikker på hva maks i en runde har vært. Tenker ikke så mye på det akkurat. Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Wee! Jeg pleier å tape i wordfeud (haha), men nå hadde jeg masse flaks, og vant med 517 poeng. Mest poeng for ordet "slarve" som ble 162 poeng. Riktignok random board, men uansett! *stolt* Hahaha ^^ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Dro hjem en 220 poenger på standard brett engelsk mot Ratleto nå, med ordet «requoted». Desverre gikk telefonen min i stykker rett etterpå, så han vinner allikevel Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ikke min rekorden min er 64 på standard brett har ikke prøvd tullebrett enda Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Dro hjem en 220 poenger på standard brett engelsk mot Ratleto nå, med ordet «requoted». Desverre gikk telefonen min i stykker rett etterpå, så han vinner allikevel Spillet hadde fortjent å gå videre etter det legget der, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Aberet med random brett er når du åpner med et ord som gir deg noen hundre poeng og folk resigner der og da. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg gir ikke opp, men har sett folk som har gitt opp av mye "enklere" ting enn det også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, det har jeg også. Alltid like kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå