Gå til innhold

Wordfeud-tråden


Anbefalte innlegg

Er det virkelig ingen egen Wordfeud-tråd her på forumet enda? Da er det i så fall på tide. :)

 

Hvis noen vil spille med noen de "kjenner", så bare inviter meg (har samme brukernavn her og på Wordfeud).

 

Satt forresten nettopp med "torsdag". Full pakke, med andre ord - og ingen steder å legge det. Argh!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Wordfeud bør definitivt ha en egen tråd. Om noen vil spille med meg, så kan de jo sende PM, så skal det vurderes :)

 

 

Har dere noe håp om at Wordfeud skal få en bedre ordbok? Surt å tape kamper på forkortelser!

 

Du som inviterte meg til et spill, eller? :)

 

Ja, begynner å bli litt lei forkortelser nå, men har ikke lest noe om at utviklerne skal gjøre noe med det. De bruker en standard ordbok (som jeg i farta ikke husker hvor er fra). Jeg hadde et spill senest i går hvor jeg ledet klart, også la jeg en D, også kom WC fra motstanderen, også tapte jeg klart. :ohmy: Men jeg hadde selvølgelig gjort det samme selv - siden det er mulig.

 

Rekorden for ett legg nå er 173 poeng på et random-brett. Klarer det neppe på et vanlig brett. Hehe.

Lenke til kommentar

Ratleto: Jeg inviterte deg ja.

 

Ordene som kan brukes i Wordfeud er ikke oppdiktede ord da. Det er fra en ordliste (som jeg fortsatt ikke husker hvor er fra), men det er en relativt offisiell en.

 

246 poeng på "tove" skal du være fornøyd med, ja. Hehe.

 

 

246, drøyt!

 

 

De er ikke oppdiktede, men navn og forkortelser burde vært kuttet ut. Litt færre korte ord, tror jeg vil gjøre spillet bare bedre. Eneste ulempen er vel at totalpoengsummene vil gå noe ned, dersom man synes dette gjør noe da.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...