NiCo.No Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei! jeg har en: intel celeron 1300mhz 256mb RAM og en GeForce 2 mx400. (jeg har de nyeste driverne) og når jeg spiller battlefield1942 så får jeg en veldig lav FPS ca.20 battlefield bruker 98 prosent av prosessoren og systemet bruker resten. er det noen som vet hva jeg trenger og opptadere? På forhånd takk. NiCo.No Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vist du bruker PCen en del til spilling, og har råd; Alt... Ingen av delene er spesielt gode, og spesielt vist du bruker PCen til spilling. Vist du har tenkt på å oppgradere noke, kom med en prisantydning, og ka du hovedsaklig skal bruke den til Lenke til kommentar
mr x Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 du trenger nytt hk og ny cpu... hva med ABIT NF7-S til ca 1000kr og xp 2500(barton)ca 750-800kr da skulle du kunne spille med bra fps... men GeForce 2 mx400...tror ikke du kommer så langt med det.. fins jo bedre på komplett (demokort til ca 1000) ge-force ti 4200,mx 440...eller ati 9500,9600. men nytt hk og ny cpu .er jo en fin start. Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 har planlagt å bygge en bedre pc senere, men som en midlertidig oppdatering hva burde jeg oppdatere hvis jeg bare skal ha et komponent? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skjermkort, uten tvil. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 har planlagt å bygge en bedre pc senere, men som en midlertidig oppdatering hva burde jeg oppdatere hvis jeg bare skal ha et komponent? du skriver at:battlefield bruker 98 prosent av prosessoren og systemet bruker resten. men hvis du skal bare ha ny cpu..tror ikke ditt hk støtter så veldig stor cpu..og da må du har nytt hk.. men hvis du skal bare skal ha et komponent,ville jeg ha valgt grafikkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå