Dawgster Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har en Intel Core i7 920 med C0 stepping som jeg har hatt siden 09 og begynner å tenke på å klokke den, men hvor langt kan jeg klokke den uten å endre volten og samtidig bruke stock-kjøleren? Vil f.eks. 3,2-3,4GHz være stabilt? Lenke til kommentar
DIMENOS Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har en Intel Core i7 920 med C0 stepping som jeg har hatt siden 09 og begynner å tenke på å klokke den, men hvor langt kan jeg klokke den uten å endre volten og samtidig bruke stock-kjøleren? Vil f.eks. 3,2-3,4GHz være stabilt? Hei Har tror jeg du må bare prøve og se hvor langt den kan gå, tror mest sannsynlig at stock kjølere kommer til å stoppe deg. Jeg har en D0 ver byttet i jul til nytt system, men for meg ble temp altfor høyt men stock kjøler så endt med å bytte den ut. Må si at jeg er overrasket at du ikke har oc den før nå? Jeg gjøre det med engang for å finne ut om jeg har hvert heldig med kjøpet;) Lykke til med OC og pass på, OC It's like a drug!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå