G27 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Låner homefront av en kompis da jeg trenger noe å bryne meg på sent på kvelden, og tenkte jeg skulle spille med håndkontroller slik at jeg kan ligge avslappet i sofaen. Men alt blir temmelig feil. Først og fremst så er default mappingen helt på trynet, så jeg må endre på alle knappene. Deretter må jeg sikte med venstre "joystick" og løpe med høyre. Problemet igjen er at for å sikte oppover må jeg ta venstre joystick nedover. Dette fikk jeg fikset ved å krysse av invert joystick. Det andre problemet er at for å løpe fremover må jeg ta høyre joystick bakover.... og omvendt for å rygge. Jeg skulle gjerne ha fikset dette slik at først og fremst jeg kunne sikte med høyre joystick og løpe med venstre joystick, men har prøvd alt. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Skal sies at jeg bruker en temmelig gammel "impact" håndkontroller, men skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem. Endret 30. desember 2011 av G27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå