bb12 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 okei, kan noen fortelle meg hvorfor det står en h og noen piler og blinker på tlf min? og hvordan får jeg den vekk? det har aldri skjedd før, men så instalerte jeg en sånn der spare-batteri app og etter det begynte den å tulle seg med den der h en og pilene, har slettet appen nå men forstår ingen ting :S hva skjer? Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Som regel indikerer det du forteller om her at telefonen laster ned data fra mobil nettet Lenke til kommentar
bb12 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Som regel indikerer det du forteller om her at telefonen laster ned data fra mobil nettet hvordan får jeg den til å slutte da? den er kun koblet til trådløst nettverk Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Som regel indikerer det du forteller om her at telefonen laster ned data fra mobil nettet hvordan får jeg den til å slutte da? den er kun koblet til trådløst nettverk Hold inne på-knappen og sett datatrafikk til av. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Siden du har disse pilene er den åpenbart ikke bare koblet til wifi. Nå sier du ikke hva slags telefon du har, men antar det er en eller annen android. Innstillinger - trådløst og nettverk, vekk med haken ved mobilt nettverk slår av dette. Lenke til kommentar
bb12 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Siden du har disse pilene er den åpenbart ikke bare koblet til wifi. Nå sier du ikke hva slags telefon du har, men antar det er en eller annen android. Innstillinger - trådløst og nettverk, vekk med haken ved mobilt nettverk slår av dette. har android tlf ja, har ikke på mobilt nettverk eller roaming, eneste jeg har på er tillat datatrafikk, å det må jeg jo ha på for det trådløse, men slo tlf av og på igjen og kan se ut som det gikk vekk nå *håper* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hva er egentlig problemet? ALLE smarttelefoner genererer datatrafikk, både over wifi og de offentlige mobilnettene. Du kan selvsagt begrense til kun wifi-trafikk, men det er (og unnskyld uttrykket) å redusere livskvaliteten for telefonen din. Skaff deg en prisplan som tillater en GB eller så i måneden og la telefonen få lov til å snakke med omverdenen. Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Gå inn på Android market, så søker du på APN Switch, den kan slå av datatrafikken Endret 30. desember 2011 av bChaos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå