aklla Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg har pc jeg har brukt som mediasenter, men etter jeg flyttet har jeg lite lyst til å ha den stående på stua. Det jeg kunne tenkt meg er en "lydløs" boks jeg har i stua som kan streame full HD, helst med blueray-spiller, fra en pc ett annet sted. Enheten trenger ikke noe egen harddisk til lagring. Det i seg selv er jo ikke store problemet, men får man noe som indexerer innhold, henter data fra f.eks IMDB automatisk. Helst noe som gjør at jeg kan laste ned en film med uTorrent eller noe, så blir den automatisk lagt til i mediaspilleren når den er ferdig, med riktig navn og info fra IMDB. Altså, alt mest mulig automatisk... Tips til noe som kan dekke behovet? XBMC er jeg ikke så stor fan av. Endret 30. desember 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Ingen? Er Boxee Box noe å satse på? Ser ut til at det kanskje dekker behovet, utenom blueray-spiller da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå