leorat Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hei! Jeg driver å bestiller meg ny telefon, men stusser litt på hvilket abonnement jeg skal velge. Jeg har ikke hatt smarttelefon på 3/4 år, så jeg husker ikke hva forbruket mitt var i forhold til mobildata! er det noen som vet gjennomsnittlig forbruk? Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hei! Ser vel på meg selv som noenlunde gjennomsnittlig bruker av smarttelefonen min. Mobilt nettverk er konstant på, og sjekker kontinuerlig etter mail. Synkronisering av kontaktene mine mot google er også aktivert. Med dette i gang bruker jeg ca 300MB i måneden. Av samtaler er det vel vanligvis rundt 3-8 i døgnet, og meldinger er det ca 10 av. Jeg bruker Talkmore alt-i-ett abbonnement som gir meg 500 MMS, SMS, MB og ringeminutter. Dette koster 199 i måneden. Sjelden jeg kommer over dette beløpet (skjer helst hvis jeg ringer servicenummer osv). Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Det var noe sånt jeg tenkte meg! regner med at jeg klarer meg med 500 min/sms/mb! (: takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå