goofylangbein Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 hei jeg er på letting etter et spill som jeg tror heter bare Conquest men er ikke helt sikker. Det er fra 1995-1998 å noe tror jeg. Det går ut på at du skal bygge opp en civilisajon og du skal vinne over de andre ved å utslette de. Det går på runder så når du har gjort ditt må du trykke neste runde å så kommer det opp en globus som svirer med (tror det er en slags avis som er i bakgrunnen)å når du skal gå i krig så kommer det opp ruter (nesten som et sjakkbrett bare mindre) hvor du skal gjøre dine trekk med å du har hester, kanoner og soldater å hver av disse har lengere rekke vidde en andre. Du kan også være indianere. Du kan byggeskip og du bygger åkere å sånne ting (akkurat som i age of empire) for å samle opp til at du kan bygge folk å div. Håper noen kan hjelpe har lett VELDIG lenge etter dette spillet. Lenke til kommentar
Snared Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Tror dette er spillet du leter etter. Conquest of the New World Endret 30. desember 2011 av Snared Lenke til kommentar
ksunmn Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) har du sjekket på gog.com da de har mange gode og gamle spill for enten kjøpe eller gratis nedlastning. Ser han over mæ fant ut ka det heite. Endret 30. desember 2011 av ksunmn Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Het ikke den ene dlc'n til cossacs noe me conquest? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 DLC hva snakker du om, fantes ikke DLCer når cossack ble laget, du har såkalte expantion pakker, det som skjedde var at cossacks fikk en søster som heter american conquest, noe lignede spill, men mer realisme osv. Men dette er ikke spillet han er ute etter da american conquest ikke er turn based. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 fikk ikke me meg at det var turn based Og jeg har ikke PEILING på forskjellen på dlc kontra xpansion, men det er kanskje til en annen gang. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 dlc er typisk kun nedlastbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå