tnViking Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg er en litt lubben ungdom, litt mer en vanlig da. Jeg har akkurat startet på treningssenter, i håp om bedre dager. Jeg drømmer om engang å melde meg inn i HVU, så da lurer jeg på, er det noen fysikse krav? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg er en litt lubben ungdom, litt mer en vanlig da. Jeg har akkurat startet på treningssenter, i håp om bedre dager. Jeg drømmer om engang å melde meg inn i HVU, så da lurer jeg på, er det noen fysikse krav? Såpass oppegående at man kan komme seg til HVU tipper jeg ;-) Så er vel minstekravet at man er fylt 16 år. Har ikke sett noen minstekrav når det gjelder det fysiske, men det er klart man ikke passer der om man går rundt og sutrer på at det er kaldt , at man er sliten etc mens man er ute på tur, men tviler på at du er typen til det Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Regner med at siden det ikke er fysiske krav for førstegangstjenesten, så er det heller ingen krav andre enn alder for HVU Endret 30. desember 2011 av bChaos Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Regner med at siden det ikke er fysiske krav for førstegangstjenesten, så er det heller ingen krav andre enn alder for HVU Det finnes faktisk fysiske krav til førstegangstjenesten... *God helse : Personer med synsproblemer , noen former for epilepsi og andre tilstander blir som regel ikke med. *Man kan også slippe førstegangstjenesten når det er snakk om sykelig overvekt , men dette er noe som vurderes der og da, om det ikke er forsvarlig å være med på øvelse pga vekten blir man ikke med med mindre man virkelig personlig går hardt inn for det. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Regner med at siden det ikke er fysiske krav for førstegangstjenesten, så er det heller ingen krav andre enn alder for HVU Det finnes faktisk fysiske krav til førstegangstjenesten... *God helse : Personer med synsproblemer , noen former for epilepsi og andre tilstander blir som regel ikke med. *Man kan også slippe førstegangstjenesten når det er snakk om sykelig overvekt , men dette er noe som vurderes der og da, om det ikke er forsvarlig å være med på øvelse pga vekten blir man ikke med med mindre man virkelig personlig går hardt inn for det. Ja, helsemessige krav, men fysiske krav i forsvaret er ting som 3000m, push up, sit ups osv. har nettop dimmet fra førstegangstjeneste, og jeg hadde ingen fysiske krav for å komme inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå