LaStrada Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Har tenkt på vannavkjøling ja... Men skjønner ikke så mye Tenkte på dette: AC vannblokk, CPU, "cuplex" AC vannblokk, GPU (GeForce4), "twinplex" Eheim 1048 vannsirkulasjonspumpe AC radiator, "airplex EVO 240" AC radiatorgrill, for "airplex EVO 240" AC brakett, for "aquatube" AC vanntank, "aquatube", Titan AC korrosjonsbeskyttelse, "ACfluid" 2x Titan vifte, 127m³/time, 29 dB(A) Hva slags nippler trenger jeg? Må vel ha 3/8" slanger? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 alt der er jo ac så de tingene trenger like slanger, men den pompa der tror jeg ikke bruker samme... da må du ha en overgang og litt annen slange også.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Med det budsjettet der har du råd til slange fra Tygon. :wink: Med litt smøring og rå makt går det helt greit å trøkke 3/8" Tygon inn på pumpa. En annen ting: Jeg synes viftene fra Titan lager en litt irriterende raklelyd på lav fart. Viftene fra Papst lager ikke denne lyden, men de er litt dyrere. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Takker for svar! Hva slags nippler trenger jeg? Noen som vet? Eller trenger jeg ingen...? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Nå har ikke jeg testa den tanken, men med alle de skruene er det vel meninga at det skal være mulig å fylle på vann et sted. Muligens... Microplex har helt sikkert et riktig svar på dette. I så fall trenger du ingen ekstra nippler. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hva slags nippler trenger jeg? Ingen som vet hva slags type nippler jeg trenger? Og hvor mange jeg trenger? Tenkte å bestille i morra hvis jeg får vite hva jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå