revert Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg lurte på hva dere syns om hjemmesida mi.. Jeg skal endre litt på designet fortsatt, og har ikke så mye innhold, men kan dere komme med synspunkter og kritikk(positiv/negativ). Som sagt er den ikke helt ferdig som dere kanskje ser.. må også finpuse littegrann.. hjemmesida er: http://greve.vze.com Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Var litt brei meny, med smalt innhold - vist du skjønner ka eg vil fram til Likte ikkje dei rutene, blei litt for sterke. Gjør dei litt lysere (sett ned opacity?) så går det bra.. mouseover på linkane var litt for.. knall grønn.. teksten blei nesten uleselig når du har musa over, vurder en anna farge der. Likte ikkje heilt logoen... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Den grønne "flekken" i logoen på hovedsiden ser ut som om den er laget i Paint av en 9-åring, no offence Skriften "Grevesen" var for øvrig veldig fin Meny-bakgrunnen og logo-bakgrunnen går ikke inn i hverandre. I tillegg ligger logo-bakgrunnen høyere enn den i menyen. Likte forresten ikke bakgrunnen heller noe særlig Som arve87 sa, mouse-over på linkene var for utydelig, og menyen var altfor brei Men for å ta noe positivt på slutten.. Liker skarp grønn. Noe som gjenspeiles i avataren og på min egen hjemmeside Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Logoen kunne vært bedre, den står ikke helt i harmoni med menyen, kanskje du kan lage en logo/banner som går over hele menyen, den kommer for brått på hvis du skjønner. Menyen er altfor brei etter min mening. Logoen er ikke på kant med menyen, den er noen pixler over. Hover effekten kunne som sagt vært mer tydeligere. Men du har et godt utgangspunkt da Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 *Mumler VELDIG surt over elendig Operastøtte og nekter å kommentere eller besøke siden din igjen* Du burde seriøst heller gå for standarder og multi-browser support. *mumle mumle* Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 *Mumler VELDIG surt over elendig Operastøtte(...) Det skjønte jeg ikke helt, jeg bruker Opera og har ingen problemer med å vise siden. Hva nøyaktig er feil? Eneste forskjellen med Opera i forhold til explorer, såvidt jeg kan se, er at mouse-over i menyfeltet er tydeligere og skarpere. Lenke til kommentar
revert Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 takk for all negativ kritikk... hehe... men som sagt er jeg ikke ferdig og jeg er helt fersk i webdesign osv... skal seff finpusse mer.. og på den første siden man kommer inn på, står det at den funker best med Internet Explorer, så ikke klag hvis den ikke funker i opera Jeg vil fortsatt ha kritikk! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 *Titter underlig på den store, brune bæsjen som renner nedover leggen* Hm,, hvordan komden seg dit montro? Men da er det menybredden som er problemet ditt. Det er FÆLT ut Pluss at "Denne siden vises best med" er helt utroooooooolig irriterende og stygt å ta med, selv om du ramser opp alle browsere som finnest. Eneste av de jeg liker er den som sier at siden ser best ut i "Any Browser". Selv om jeg ikke har funnet en browser med navnet Any enda da.. Merkelig... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 "Denne siden vises best med" er helt utroooooooolig irriterende(...) Akkurat det er jeg enig i, man bør etterstrebe å følge standarder når man lager en side. Eventuelle argumenter i retning av "90% bruker jo explorer" er teit. Så lenge du følger W3C-standarden kan du trygt skryte av at siden din vises best i hvilken som helst nettleser.. da kan menybredden være så stor den bare vil for min del. Any-browseren er et broblem ja, personlig har jeg lett lenge etter "any"-tasten på tastaturet mitt. :-? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 - Menyen ser ut som den er helt klemt inn til venstre. Ville satt en margin eller noe på ca 5-10 px. Tror det hadde blitt bedre. - Skal det være slik?: Synes det så litt rart ut.... :wink: Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 hadde kortet inn menyen et par hakk og, for min del så er den altfor bred. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 grått på grått i menyen ble litt slitsomt i den skriftstørrelsen, konturer eller noe kunne kanskje vært noe? Lenke til kommentar
revert Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 nå har jeg mekka den litt bedre... hva syns dere nå da? Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ser grei ut den, men hvorfor er det forskjellige logoer på de forskjellig sidene? Eks: Forsiden og Downloads PT Lenke til kommentar
revert Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 fordi det er random banner... burde jeg ha det, eller bare ha en av de? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 fordi det er random banner... burde jeg ha det, eller bare ha en av de?En av de. Dephinitly. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Likte ikke splash'en. Grusom font og veldig unødvendig. Siden ser identisk ut i Opera, så det har liten hensikt å advare om at siden ser best ut med IE :wink: Lenke til kommentar
revert Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 hvilken splash mener du? den grønne teksten helt på førsten? jeg har tenkt å bytte den ut med en grevesen/enter knapp, så er det noen som vil alge det kan de bare begynne.. Har endra det med ie og sånn... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Enig med Loomy.. Du trenger strengt tatt ikke å ha splash. For det første fordi den er unødvendig, og ingen gidder å lese hva som står der. For det andre så er den i en helt annen stil enn resten av siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå