Gå til innhold

hjemmeside, kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var litt brei meny, med smalt innhold - vist du skjønner ka eg vil fram til ;)

Likte ikkje dei rutene, blei litt for sterke. Gjør dei litt lysere (sett ned opacity?) så går det bra..

mouseover på linkane var litt for.. knall grønn.. teksten blei nesten uleselig når du har musa over, vurder en anna farge der.

Likte ikkje heilt logoen...

:woot:

Lenke til kommentar

Den grønne "flekken" i logoen på hovedsiden ser ut som om den er laget i Paint av en 9-åring, no offence :)

Skriften "Grevesen" var for øvrig veldig fin

Meny-bakgrunnen og logo-bakgrunnen går ikke inn i hverandre. I tillegg ligger logo-bakgrunnen høyere enn den i menyen.

Likte forresten ikke bakgrunnen heller noe særlig ;)

Som arve87 sa, mouse-over på linkene var for utydelig, og menyen var altfor brei

Men for å ta noe positivt på slutten.. Liker skarp grønn. Noe som gjenspeiles i avataren og på min egen hjemmeside :woot:

Lenke til kommentar

Logoen kunne vært bedre, den står ikke helt i harmoni med menyen, kanskje du kan lage en logo/banner som går over hele menyen, den kommer for brått på hvis du skjønner.

Menyen er altfor brei etter min mening.

Logoen er ikke på kant med menyen, den er noen pixler over.

Hover effekten kunne som sagt vært mer tydeligere.

Men du har et godt utgangspunkt da :)

Lenke til kommentar
*Mumler VELDIG surt over elendig Operastøtte(...)

Det skjønte jeg ikke helt, jeg bruker Opera og har ingen problemer med å vise siden. Hva nøyaktig er feil? Eneste forskjellen med Opera i forhold til explorer, såvidt jeg kan se, er at mouse-over i menyfeltet er tydeligere og skarpere.

Lenke til kommentar

takk for all negativ kritikk... hehe... men som sagt er jeg ikke ferdig og jeg er helt fersk i webdesign osv... skal seff finpusse mer.. og på den første siden man kommer inn på, står det at den funker best med Internet Explorer, så ikke klag hvis den ikke funker i opera

Jeg vil fortsatt ha kritikk!

Lenke til kommentar

*Titter underlig på den store, brune bæsjen som renner nedover leggen*

Hm,, hvordan komden seg dit montro?

Men da er det menybredden som er problemet ditt. Det er FÆLT ut :D

Pluss at "Denne siden vises best med" er helt utroooooooolig irriterende og stygt å ta med, selv om du ramser opp alle browsere som finnest. Eneste av de jeg liker er den som sier at siden ser best ut i "Any Browser". Selv om jeg ikke har funnet en browser med navnet Any enda da.. Merkelig... :shrug:

Lenke til kommentar
"Denne siden vises best med" er helt utroooooooolig irriterende(...)

Akkurat det er jeg enig i, man bør etterstrebe å følge standarder når man lager en side. Eventuelle argumenter i retning av "90% bruker jo explorer" er teit. Så lenge du følger W3C-standarden kan du trygt skryte av at siden din vises best i hvilken som helst nettleser.. da kan menybredden være så stor den bare vil for min del.

Any-browseren er et broblem ja, personlig har jeg lett lenge etter "any"-tasten på tastaturet mitt. :-?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...