NoraO Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Rød dråpe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Her er det vel bare å gjøre flere forsøk, så treffer du med fokuseringen til slutt. Kamera muligens litt lavere for å få bedre vinkel. 1 Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg lurer på om det kanskje er lettere å ta dråpebilder med blitz'n på? Du får prøve deg litt frem. Og dette var da slettes ikke dårlig, synes jeg. Det ble vel litt i mørkeste laget, men jeg ser jo dråpen der, så rank og fin! 1 Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja, og lurt med safta! 1 Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg lurer på om det kanskje er lettere å ta dråpebilder med blitz'n på? Du får prøve deg litt frem. Og dette var da slettes ikke dårlig, synes jeg. Det ble vel litt i mørkeste laget, men jeg ser jo dråpen der, så rank og fin! Ja, blits kunne kanskje vært smart. Jeg får prøve det neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg