*F* Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Så dette med liten skrift nederst i en spam-mail: Dette er ikke en spammail. Du har meldt deg på dette nyhetsbrevet med følgende e-post-opplysninger: **********@gmail.com og mottar det fordi du har deltatt i en konkurranse eller undersøkelse på nettet hvor du har akseptert å motta nyhetsmailen vår. Skulle du mot formodning være blant de ca. 0,4 % som likevel ikke ønsker å motta nyhetsbrevet, kan du enkelt melde deg av nederst. Vi anbefaler dessuten at du alltid leser betingelsene når du deltar i en undersøkelse eller lignende på nettet. Litt morsomt utspekulert skrevet i mine øyne Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Om du er av de 0.4% ja Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Pfff. Rett i nettsøpla så tar Gmail seg av utmeldingen. Artig funksjon. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Fant den i søppla, leita etter noen andre mail i søppelkassa Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Min spammmappe er bare fylt opp av "World of Warcraft Account Investigation" angivelig fra Blizzard. Du skal være bra idiot om du går på noe slikt, særlig når man får så mye som jeg får Heldigvis går absolutt alt i spammappa, uten unntak. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Min spammmappe er bare fylt opp av "World of Warcraft Account Investigation" angivelig fra Blizzard. Du skal være bra idiot om du går på noe slikt, særlig når man får så mye som jeg får Heldigvis går absolutt alt i spammappa, uten unntak. Har vel blitt banna et par 100 ganger jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå