Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Velkommen ombord i skipet Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Velkommen ombord i skipet Takker og bukker for den captain Tricell! Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Nå skjønte jeg lite. Skulle finne presentasjonen av meg selv og leter i OT-baren og fikk helt noia da jeg ikke fant den der. Jeg fikk deretter øye på en liten button øverst til venstre der det står "mine innlegg" og der klikket jeg og kom inn og oppdaget at tården hadde blitt flyttet. Jeg beklager feilposting men jeg var ikke klar over at det forumet var så katogerisert som det er. Jeg har fortsatt tro på at dette blir knallbra selv om jeg blir litt frustrert med en gang men det går jo alltid over år man har løst problemet som gjør en frustrert. Synes det er kjempe koselig med positive velkomstmeldinger og godt selskap. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Godt å høre, er alltid litt vanskelig i begynnelsen vet du Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Godt å høre, er alltid litt vanskelig i begynnelsen vet du ja, og alle må jo være ny en eller annen gang (overgangen fra ny til gammel) Endret 30. desember 2011 av Stappi Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Per dags dato har du 29 innlegg per dag. Ikke dårlig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå