zumo12 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei. Jeg kjøpe p150 her i starten av sommeren og i løpet av de månedene jeg har hatt den har det oppstått en del problemer: 1. Fps i spill varier veldig. Noen ganger ligger den på 60,50,40,30 osv og hvis jeg hører på musikk fra f.eks. youtube faller fps noe drastisk. Jeg tokk en fps test for et par måneder siden med et spill kalt mafia 2, der ble fps'en sammenlagt rundt 30. 2. I nyere tid har pc'en begynt å skru seg av automatisk når jeg spiller spesielt battlefield 3, men også når jeg spiller counter strike source eller world of warcraft. 3. Fingeravtrykk skanneren på pc'en virker ikke veldig bra heller må dra fingeren min minst 10 ganger føre den registrerer den. 4. Noen ganger fryste pc'en seg, men denne siste måneden har jeg ikke merket noe til det. 5. Ctrl og esc knappen funker litt dårlig(Noen ganger kan jeg ikke trykke de ned) 6. Det høres nesten ikke ut som viftene går føre pc'en slår seg av automatisk. 7. Oppstarten har blitt en del sløvere enn den var for 2 måneder siden. Dette er det jeg husker i farten, kan være det kommer opp noe mer. Men burde jeg sende den tilbake til multicom for å få den reparert? Og går ikke dette på garantien? Takker for svar Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 send den tilbake men det siste(at oppstartstiden har blitt dårligere) er vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå