Norish Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Hei Jeg har veldig liten greie på biltereo og slikt (egentlig bil gennerelt), men er glad i musikk. Derfor hadde jeg satt veldig stor pris på litt hjelp Jeg fikk bilstereo greier i julegave av mine foreldre i år, jeg fikk Pioneer bilstereo DEH-6300SD, og to høytalere av typen Rockford fosgate T142. Jeg har litt lyst til å utvide, men trenger litt hjelp på veien. Bilen er forresten en Mazda 323 GLX (1995) hvis det har noe å si. Mitt første spørsmål er om dette jeg fikk i julegave er noe å bygge videre på eller om det vil låte bare "rart" med en sub til? Hvis julegaven min er godkjent av dere her så blir mitt neste spørsmål hvordan jeg bør utvide? Jeg har i alt fire høytaler plasser i bilen, to i framdøren, der sitter rockford høytalerne nå, og to i bakdørene der sitter de gamle høytalerne ( ukjent merke). Har lyst på litt bass så kunne tenkt meg en "liten" sub, men kanskje det er best å bare kjøpe noen høytalere til å ha i bakdørene? (ja jeg er nybegynner). Gi gjerne noen anbefalinger/tips, jeg skal ikke ha konsert i bilen, bare litt musikk på veien. Budsjette har jeg ikke helt bestemt meg for, men er student så det blir ikke så altfor mye. 1 - 3 tusen? Helst kunne jeg ha tenkt meg noe litt enkelt å montere som alla dette: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=184&katid=1112&mid=m436&id=&vn=736 , men det er kanskje ikke noe å samle på? Alle svar blir motatt med stor takk! Endret 29. desember 2011 av Víkingasveitin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå