Singh tha king Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei! Har en D-link Dir 655 router, og har oppdatert den til 1.31 firmware, som er den nyeste(hadde problemer med den gamle firmwaren). Har ikke så mye peiling på dette området.. Problemet er at nettet faller ut, det kan skje etter 6 timer med bruk. Da faller den ut, kobler seg på, faller ut igjen og dette gjentar seg. Skjer så å si hver dag. Er 2-3 bærbare pcer, en stasjonær, ps3 og 2 mobiltelefoner som er koblet til. Ringte EB(som er nettleverandøren) og de ba meg sjekke om internetten var der om jeg koblet nettverkskablen fra routeren til den stasjonære da internetten falt ut. Jeg hadde fortsatt internett. Vil tro det er routeren sin feil og ikke EB..? Noen som vet hva som kan være problemet? Mvh Singh Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Prøv å koble til den stasjonære PC med kabel og rett i modem ikke router, sjekk om du faller ut da. Vis du ikke faller ut da er det noe feil med routeren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå