TVXQ Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei. Jeg har et problem med PC-en. Lilleøsteren min brukte PC-en og må ha trykket noe eller gjort et eller annet, for den virker ikke lenger. Jeg får startet den opp og kan se skrivebordet, men alle snareveiene på både skrivebordet og i Start-buttonen virker ikke. De har ingen mål. Har noen en ide om hva det kan være, og hvordan man eventuelt kan ordne opp i dette? Takk på forhånd~ Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hørres nesten ut som noen har spilt deg et puss med å ta print screen av skrivebordet med alle skrivebords ikonene og oppgavelinja oppe. Så fjernet alle skrivebords ikonene og satt på skjult oppgavelinje og satt print screenen bilde som bakgrunnsbilde. Høyreklikk på skrivebordet og velg Tilpass. Se der hvilket bakgrunnsbilde som er valgt Fikk bare følelsen av dette, siden det er en veldig vanlig prank Lenke til kommentar
TVXQ Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Hørres nesten ut som noen har spilt deg et puss med å ta print screen av skrivebordet med alle skrivebords ikonene og oppgavelinja oppe. Så fjernet alle skrivebords ikonene og satt på skjult oppgavelinje og satt print screenen bilde som bakgrunnsbilde. Høyreklikk på skrivebordet og velg Tilpass. Se der hvilket bakgrunnsbilde som er valgt Fikk bare følelsen av dette, siden det er en veldig vanlig prank Hadde vært en fin prank, men det er dessverre ikke det For jeg kan klikke på snareveiene, men de leder ikke til noe :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå