Gå til innhold

Quake spiller musikken min?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Installerte Quake fra sånn steam tilbud, og når jeg spiller så kommer det tekno musikk, noe musikk jeg har hørt før. Er det musikk fra mitt biblitiotek som blir spilt, eller er det soundtracket til Quake? Tøft var det iallefall med trance musikk til spillinga :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

All techno høres likt ut så det er nok der det ligger.

edit: Forøvrig så kan jeg ikke eirindre at noen av Quake-soundtrackene har så mye techno i seg. Er noen år siden jeg spilte gjennom

Unreal har forresten et soundtrack som minner mer om techno dersom du er interessert.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Soundtracket til Quake er signert Trent Reznor (Nine Inch Nails), så er det vel meir industrial enn trance ... Framleis eit av dei betre spelsoundtracka. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Mv5Jvr2Fp48

I gamle dagar vart soundtracket spela direkte frå CD-en, i dag følg det så vidt eg kan hugse med i Steam-installasjonen.

Om det faktisk er trance som vert spelt av, så kan det vere at Quake snik i musikkbiblioteket ditt, men det har eg aldri opplevd. Einaste er vel viss du har ein CD med musikk ståande i DVD-drevet, men det kan eg ikkje tenkje meg at det er mange som har i 2011. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...