Glasskonstruksjon Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 I løpet av den siste måneden har jeg fått to nye (helt forskjellige) deodorant-sprayer. Begge har til felles at når jeg sprayer under armene kommer det noen ganger masse hvitt pulver som havner på gulvet og oppover armene så jeg må tørke det bort med papir. I tillegg merker jeg forskjell ved bruk av disse og for eksempel sprayen fra Axe. (er vel bare Exite igjen nå?). Når jeg dusjer etter å ha brukt disse kjennes det nemlig ut som jeg har lim under armene, og det er veldig vanskelig å få bort. Dette er som nevnt to helt forskjellige sprayer, og er tilogmed kjøpt i helt forskjellige deler av landet. Hva er denne gørra som er i sprayene for tiden? Og hvorfor er plutselig alle Axe-sprayene borte? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hm, hørres ut som det samme jeg fikk i kebab sausen =/ Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Ingen som opplever pulver under armene? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Er også nysjerrig på hva som har skjedd med AXE. Har prøvd med AXE rollon og det funker det også men foretrekker sprayen. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Axe og lignende deodoranter lukter jo helt jævlig, kjøp en deostick eller noe av skikkelig kvalitet så er sikkert problemet løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå