Gå til innhold

P4 2.6 800


oya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har en lik bare 2,4. jeg likte ikke boxed vifta. bruker waterchill, og når 3,0 lett. litt værre å få den stabil på 3,4. hk: ic7-g /m 512mb twinmos 3200

 

bare still på fsb til 250. sett opp volten litt. lås agp. sett ram divider på 5:4 kanskje?. kanskje sett opp ram volten litt. prøv deg fram. funker det så går det. (kanskje litt ustabilt).

funker det ikke så prøv å stilll på volten eller sjekke temp. bare prøv deg frem

 

den beste læring er å lære av sine feil :yes:

Lenke til kommentar
jeg har den cpuen. jeg likte ikke boxed vifta. bruker waterchill, og når 3,0 lett. litt værre å få den stabil på 3,4. hk: ic7-g /m 512mb twinmos 3200

 

bare still på fsb til 250. sett opp volten litt. lås agp. sett ram divider på 5:4 kanskje?. kanskje sett opp ram volten litt. prøv deg fram. funker det så går det. (kanskje litt ustabilt).

funker det ikke så prøv å stilll på volten eller sjekke temp. bare prøv deg frem

 

den beste læring er å lære av sine feil :yes:

 

Har ikke lyst til å ødelegge cpu`en da...

Lenke til kommentar

du herper den ikke. hvis maskina ikke starter så hold inne insert og start den opp på nytt. hold den inne helt til lampene lyser på tastaturet lyser da slipper du og trykker på del. da har du restarta cmos. og kan prøve på nytt.

 

du ødelegger ingenting hvis du holder deg på de hastighetene. bare ikke overdrive

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...