sinnaelgen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvordan er fremgangsmåten for å få laste opp og lagt inne bilder i postene man svare på. Et søk etter tidligere poster gå ingen resultater Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kopier bildeadressen, trykk på bildeikonet, lim inn adressen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Kopier bildeadressen, trykk på bildeikonet, lim inn adressen. jeg mente å laste opp et bilde direkte fra pcen . Det du beskriver krever at jeg må legge ut bildet ut på nettet før jeg kan legge det i en post Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Trykk på "Bruk full editor" og gjør det fra menyen der. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) jeg er interessert i kunne laste bilde opp direkte på pcen. Det er hvor man laster opp bildet jeg ikke klare å finne ut av. edit : nå dukket det opp noe Endret 29. desember 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 På pc'en eller fra pc'en? Jeg vet du sliter iblant med å ordlegge deg men her er det snakk om helt forskjellige betydninger. Men jeg prøver igjen, i stedenfor å trykke på post etter at du har skrevet ett innlegg, trykk heller på "Bruk full editor"-knappen, da kommer du til en ny side med teksten din på, og der har du en knapp som heter "Klikk for å legge ved filer", bruk den for å laste opp filer fra pc'en. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 På pc'en eller fra pc'en? Jeg vet du sliter iblant med å ordlegge deg men her er det snakk om helt forskjellige betydninger. Men jeg prøver igjen, i stedenfor å trykke på post etter at du har skrevet ett innlegg, trykk heller på "Bruk full editor"-knappen, da kommer du til en ny side med teksten din på, og der har du en knapp som heter "Klikk for å legge ved filer", bruk den for å laste opp filer fra pc'en. jeg fant den til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå