Maria1990 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei! Er det mulig å fjerne kun sin ADRESSE fra sider som 1881, gulesider, ol? Altså beholde navn og nummer, men ikke vise hele verden hvor du bor...? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ville prøvd å kontakte Eniro. Og i tillegg kontakte kunderservice for din operatør og be dem ikke sende ut den informasjonen som du selv velger :-) Lykke til med å bli "anonym" Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Aha! I see. Takk for svar, hehe Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja, du kan bestille reservasjon mot å stå i telefonkataloger o.l. hos din tjenestetilbyder. F.eks Telenor: Hemmelig Nummer og reservervasjon mot Opplysningen/Telefonkatalogen Dette kan du reservere deg mot: Elektronisk katalogoppføring Katalogoppføring i papirformat Opplysningstjenester Nummervisning Du bestemmer selv om du vil reservere deg mot en eller flere av disse. For å legge til reservasjon på ditt mobilnummer logg inn på Mine sider. Velg Mitt abonnement og Bestille tjenester. Trykk Jeg vil bestille flere tjenester hvis valg om reservasjon ikke vises i listen. Bestiller du Hemmelig Nummer kan ingen se eller finne mobilnummeret ditt. Bare de du velger å gi nummeret til vet om det. Du står ikke oppført i noen nummeropplysningstjenester. Husk at selv om du har hemmelig nummer, vil nummeret alltid synes når du sender SMS eller MMS. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Takker meget for svar. Lurer i tillegg om man kan fjerne seg fra samtlige adresselister og kataloger, som Gule Sider papir/og elektronisk utgave, 1881, 1880, Skatteetaten. Det jeg egentlig vil er kun fjerning av adressen min fra all offentlighet. Navn og tlf.nummer kan godt bli igjen... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Lurer i tillegg om man kan fjerne seg fra samtlige adresselister og kataloger, som Gule Sider papir/og elektronisk utgave, 1881, 1880, Skatteetaten. Det jeg egentlig vil er kun fjerning av adressen min fra all offentlighet. Navn og tlf.nummer kan godt bli igjen... Ta kontakt med operatøren din, som foreslått tidligere i tråden. Nettkatalogene, som Gule Sider og 1881, får sine opplysninger fra operatøren, og så lenge operatøren gir ut adressen din vil katalogene publisere den. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Søker man på mitt navn så ligger ikke adressen der. Alt ordnet med en mail til kundeservice hos min operatør,så det er fullt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå