Grimnar Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei Jeg har begynt å spille litt BF3 på min aldrende pc. Og det tok ikke lang tid før jeg oppdaget at den i allefall ikke støttet "1080"oppløsning. Så jeg halverte og gikk for "720" Dette går greit, men fortsatt ikke helt kurant. Så i går fant jeg noen ubrukte 2x2gb brikker som jeg ikke har fått til å fungere før, så jeg prøvde igjen. Og maskinen booter i allefall. Men spillet stopper etter noen minutter. (til sammen 8gb) Har ikke overklokket noe som helst, enda. Jeg poster et skjermbilde fra cpu-z for å vise oppsettet akkurat nå, i håp om at noen kan tipse meg om veien videre for en stabil spillopplevelse. Og om mulig om det er mulig å skru opp farten på gpu/cpu. Operativsystem er forøvrig W7. Håper noen gidder å hjelpe til! Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Henger hele maskinen seg eller bare stopper BF3 å virke å avslutter ganske momentant? I tillegg, kan du starte en Memtest før du legger deg i kveld. Så får du sjekket at det ikke er noe i veien med minnebrikkene. (Det er heller ikke anbefalt å kjøre RAM brikker fra forskjellige produsenter sammen). Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (til sammen 8gb) Får du registrert 8GB i Taskmanager? (høyreklikk oppgavelinja og se fanen Ytelse, fysisk minne total (MB) Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 Henger hele maskinen seg eller bare stopper BF3 å virke å avslutter ganske momentant? I tillegg, kan du starte en Memtest før du legger deg i kveld. Så får du sjekket at det ikke er noe i veien med minnebrikkene. (Det er heller ikke anbefalt å kjøre RAM brikker fra forskjellige produsenter sammen). Bare BF3 som fryser, og jeg må ctrl+alt+del for å starte oppgavebehandler og avslutte bf3.exe Windows oppfører seg fint. (til sammen 8gb) Får du registrert 8GB i Taskmanager? (høyreklikk oppgavelinja og se fanen Ytelse, fysisk minne total (MB) Ja, jeg så 8gb i en annen sak for windows når jeg sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå