hbrl Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har en HTC Desire S. De siste dagene har den begynt å oppføre seg merkelig: - HTC Locations åpner seg automatisk. Hvis jeg går ut av programmet åpner det seg på nytt i løpet av få minutter. Når jeg tvinger avslutning via Innstillinger åpner det seg også på nytt. Har prøvd å restarte telefonen, men dette har ikke hjulpet. - Hvis jeg får en melding i Whatsapp eller andre apper, så begynner telefonen å spille av sanger/musikk som jeg har lagret på telefonen i stedet for den vanlige meldingslyden! Merkelig!? Dette er sykt irriterende, særlig problemene med Locations! Noen som har noen forslag jeg kan prøve annet enn å gjenopprette fabrikkinnstillinger? Har forsøkt å google problemet, men ikke funnet noe! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ang problemet med locations ville jeg sjekket om det sitter noe dritt i usb-kontakten. Høres ut som den tror den er i bildokking. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Sikker på at du ikke har endret meldingslyden til en sang? Hvis dette ikke er tilfellet, vet jeg ikke om noe annet enn en fabrikkgjenopretting av telefonen. Endret 31. desember 2011 av martin9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå